30 teden... 10 more to go


oh norooo!
samo še 10 tednov! to ni nič!!!! jaz se seveda še učim in imam sploh ogromno dela tako da sploh nimam časa uživat. bom čez ene 4 tedne...
sploh ne dojemam da bo nosečnosti kmalu konec :(
ampak to pomeni da bomo kmalu pestvali našega malčka tako da je tudi to razlog za veliko veselje..
no še teh 4. teden bom pridna, potem pa je 6 zednov namenjenih samo zame, nosečnosti in urejanje vseh reči za prihod malčka :)

6 komentarji:

lucie pravi ...

eh mineva čist prehitro!

jaz komi čakam da neham hodit na šiht, da še mal poštimam reči okol statusa in kak izpit na faksu bi blo lepo narest...tako da najkasnje konc septembra bom pa vse mela pod streho in sam uživancija...

art of Ajetam pravi ...

potem sva popolnoma na istem. samo da bom jaz začetek septembra končala z vsem in sem frej.
da začneve res uživat nosečnost in samo to ne ? ;)

Leony pravi ...

jooj, kok luškana fotka :) madonca, js tud ne morm verjet, da gre tko hitr.. upam, da te uspem kdaj vidt s trebuščkom :(

art of Ajetam pravi ...

ja septembra...
pa še to sem si že tok enih opravkov zadala za septembra. madonca.
ne sam septembra bi moglo bit časa za kavico...

5ra pravi ...

u, jej .. sam 10 tednov še! :)

art of Ajetam pravi ...

ja no. noro ej .

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes