tukaj moj Tjuš pokaže kako se smeje, kako kaže jezička, kako čiha, zeha, tečnari in kako joka :D
in vse to v kakšni minutki. tako pestro je pri nas :D

11 komentarji:

Tinka pravi ...

Aaaaaaaaaaaaa, kako kjut.
A se je to ravnokar zbudu ker tolk zeha?
Kolk ma lepa lička ;) Pa puloverček tut :)

art of Ajetam pravi ...

joj ne vem če se je ravno zbudu. pojma nimam :)
ja kravica moja je :D
pa žaba. žaba mu govorim že odkar se je rodil pa ne vem zakaj :D

Sergeja pravi ...

jeej, sem se kr mal pocmaarkala zraven :D
majo dojenčki en čudn efekt na mene, hehe.

naša je tut bla žaba :)

art of Ajetam pravi ...

a res? lepo to slišat. sem že misnla da sm mal smotana ker ga kličem žaba in ne tjuš.

Leony pravi ...

Iiiiijjjoooooo kok je luuuuuuškan, lih za pojest :D
Js pa Leona miška kličm :)

art of Ajetam pravi ...

itak je luškan sej je moj ;)

5ra pravi ...

hihhi, žaba mala! :o)

lucie pravi ...

hehe a tale žaba je ful popularna :D moja punčka je tud ponavad al žaba, žabica, ali pa miška...

fuuuul je luškan!

art of Ajetam pravi ...

ja madonca pol je pa to čist normalno.
hehe kok enih žab :)

Leony pravi ...

Ja sej najprej so žabe, miške.. Pol k začnejo hodit, pa nagajat, so pa kr Tjuš!!!, Leon!!! :D

Tinka pravi ...

Uh, čist pozabla - VSEEE najboljše za 2 meseca :) xxx

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes