draga Tinka


kam si šla ?
kje si se izgubila?
kaj počneš?
zakaj se nič več ne javiš?
odkar sta v lj. sva čiiiist stike izgubile...
how come ???

be good

4 komentarji:

Tinka pravi ...

Ježeš marička, me je skoraj s stola vrglo ko sem to videla...
Ja, odkar sva prešaltala na 1 avto je kriza, še posebej ker ga stalno uporablja dragi. In ga tudi skoraj nič ni doma. Pretekli vikend sem ga spravila na izlet v Bohinj (pet-ned), ker sem opazila, da ga že daje tale tempo, ki si ga je zadal za 2009. Pa še to sva skrajšala vikend in bila doma že v nedeljo opoldne, ker je "toliko stvari še treba danes narest". To pomeni, da gre na sestanek, meni pa ostane žehta (2x) in sesanje. Jipi.
Kot vem ima mare jutri sestanek na vrhniki. Če bo šlo, da ga prestavi na peto uro se okoli 6h oglasim, ok?

art of Ajetam pravi ...

uuuu romantika v bohinju. super!!
ja seveda pridi...
si bosta pol sploh uzela letos čas za dopust? joj morem jest. mi je kr slabo... slabo jem zadne čase...

Tinka pravi ...

Bemti, že spet sem ti pozabila dat ogrlico za mami.
Glede dopusta pa: sva planirala že nekaj v aprilu in prišla do zaključka da niti 5-dnevni dopust ne bi prišel v poštev. Mi v bistvu ni take panike, bi si rada dopust, ki ga imam še malo prišparala, ker sem ga lansko leto porabila celega in se mi ni nič naprej preneslo. Zato moram biti letos previdnejša :)

Tinka pravi ...

Komentar na petkov izlet? :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes