hello London... bye bye London


ne morš vrjet. sem se odločla da mojga presenetim in mu za rojstni dan podarim izlet v London. šla bi na obletnico poroke in odšla na njegov roj dan. imela sem že vse splaniran, zdele bi že imela karte... pa pride dopoldne mami gor k men in reče, da so na poročilih rekl da v angliji u iber razsaja prašičja gripa in da naj bi po nekem izračunu do decembra umrlo že 60.000 folka. šitttttttttt to je fullllll. sem rekla bad bad pol pa ne greva. ne vem men je to full zaskrbljujoča cifra no. tko da zdej je to bombastično darilo splavalo po vodi :) tko da si bom mogla neki druzga zmislt. na cnn ravnokar poročajo da sta bile dve bombi v indoneziji, na 24ur piše da se je folk od klora na hrvaškem zastrupu, itak so ble že na začetku sezone na hrvaškem vsaj dve smrtne žrtve na obali. ma pismo ej sej človek nikamor več ne bo upal it no :(

5 komentarji:

5ra pravi ...

Ah, škoda no. Vrjamem, da te je mal šokirala cifra. Je pa tud res, da se povsod kej dogaja, a ne .. doma pa tud zato ne mormo bit. Ej boš našla kej luštnga.

art of Ajetam pravi ...

ja to je res, sam ta prašičja gripa je zdej res na pohodu in bi prav izzivala če bi šla. moje mnenje pač. unga k pa ne moti pa naj gre-njegova stvar. jaz bom pa raje počakala da se ta gripa poleže.london bo tam ostal

5ra pravi ...

Itak, to se strinjam, lih v London je mogoče dele neumn lezt, kam drgam pa že. ;)

art of Ajetam pravi ...

jaja kam drugam ja. v londonu je problem ta, ker cel dan preživiš med tisoči folka, hodiš po raznih metrojih, busih in samih takih stvareh, k ma na tisoče folka roke gor in ti to prijemaš in tko... nasty. tko da ja čez kake dve leti bova šla. itak ne mislim da zdej nikamor ni za it sam taka mesta so zdej nevarna za moje pojme

5ra pravi ...

Jp, maš prov!

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes