cranky




danes imam totalen cranky dan :(
nič mi ni prav...
vse me moti....
bleh....
pa takoooo lep sonček dan je bil...
ah popoldne sem imela že vsega dovolj in sem si želela da bi bilo dneva kmalu konec. pogledam na uro in šele 3.
aaaaaaaa
potem pa sem se še zasekirala, kako sem grozna, da zaradi "slabega dne" takole mečem dan stran... nikoli več ga ne bo nazaj...
upammm da bo jutri bolje...
spet nas čaka čudovit dan (vsaj kar se tiče vremena) in v v ljubljano greva mogoče po nakupih, tako da upam da bo kaj bolje...
ne vem a je bil danes kak čuden pritisk ali kaj ampak baje nisem edina ki je imela tak dan...
kdo bi vedel....

13 komentarji:

5ra pravi ...

Ma jest sem dones totalno tečkasta. Sitna do konca, no .. sploh ne vem, kaj mi je .. :-/ si grem sama seb tolk na živce, da res ni.
Upam, da bo jutr boljš, ja.

art of Ajetam pravi ...

in kako je danes ?
pri meni bolje

5ra pravi ...

Pri meni tud. ČE bi blo isto kot včeri, bi se mi zmešal. ;)

art of Ajetam pravi ...

pol je nekaj bilo v zraku zgleda :D

5ra pravi ...

Jap, dones sem fine volje!

Mehurček pravi ...

Mislm, da je bila prazna luna kriva ;) vsaj pri meni no:D

Mehurček pravi ...

a joj....pa šele zdej sem poštuderala , zakaj ne vidim svojih komentarjev na tvojem blogu!!! joj semjezna...ker jih sploh ni!! ker nevem zakaj, moram pri tebi, ko napišem komentar, še črke vpisovat, za kontrolo...in ker vedno (očitno) to spregedam in samo zaprem potem, moje objave ni....temu se lah reče tud blond ane? :D:D:D

art of Ajetam pravi ...

joj teh čtk ne maram. kako pa naj to izključim ?
nisem vedela da morete to tipkat ker meni seveda ni treba

art of Ajetam pravi ...

evo sem zrihtala :D

5ra pravi ...

Fajn, baby tečka! :)

Mehurček pravi ...

Testing...

dela:D

super...zdej bo vsaj vse objavlen. :D

Anonimni pravi ...

Saj je že lepše, a ne? Mavrične dni ti želim.

art of Ajetam pravi ...

ja ma tkole je bolje. gre meni tudi na živce da morem tipkat tele črke. sam kaj ko nisem vedela da je treba
važno da smo zrihtali...
ma ne morem tipkat. morem papat :D

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes