skrivnosti...



vsak ima svoje...
ene so sladke, druge malo manj :D
ene želiš imeti zase, nekatere komaj čakaš da jih lahko spustiš na plano..
nekdo jih zna držat zase, nekateri jih ne morejo... po tem deljimo prijatelje in tiste, ki to niso...
jaz svojo imam.
moja je sladka....
jo bom izpustila ???


aja btw tale slikica je iz enega dokomentarca ali kako se sploh imenuje ...super zadeva.. govori o skrivnosti življenja... to skrivnost ti predstavijo. za lepo in uspešno življenje... če si človek, ki v take stvari verjame ti je super. zelo podobna logika je kot v knjigi Moje življenje, ki je moja daleč najljubša knjiga.

9 komentarji:

lucie pravi ...

no nam jo boš zaupala?

čeprav...potem to nebo več, skrivnost...

art of Ajetam pravi ...

lucie saj ti veš...
5ra je poštekala :D

lucie pravi ...

čakaj...to je povezano z zadnjimi dogodki? + itd? mi je kar nerodno ker če ti praviš da vem pol ziher vem sam mrbit ne vem točno kaj misliš. ;)

art of Ajetam pravi ...

jaja ziher ne veš...
smeška :D

5ra pravi ...

hihi, jest sem pa prec vedla! :) :)

lucie pravi ...

saj sem tud jaz pomislila na to, samo to zame ni več skrivnost če jo poveš širši javnosti. zame je skrivnost to če nekja veš samo ti oz. zelo ozek krog ljudi.
čeprav bi pa spet lahko verjetno skrivnosti opredelili....velike in majhne...

art of Ajetam pravi ...

ja za marsikoga, ki ga poznamje še skrivnost...
to, da širša javnost ve je res a koliko od njih jih dejansko poznam ??
peaktično nikogar. tako da zame je še vedno skrivnost...

lucie pravi ...

ja to je res...
a jo ni lepo met :) uživat v svoji sreči...

Mehurček pravi ...

ampak js sem pa toooooook vesela, ker vem za to tvojo skrivnost!!! :) :) :) sicer sem jo izdala vsem kolegicam in oh in sploh z navušenjem razlagala, ampak sej te ne poznajo :D še jaz ne osebno :D:D

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes