škisova tržnica



učeraj je bila škisova tržnica...
midva sva prišla na žalost šele potem ko ni bilo več nič za jest in za pit :D
mene bolj hrana sicer zanima :D
ampak je bilo lušno. nisva ravno nekaj full žurirala ker mene hitro v križu začne bolet in potem se rabim usest in tako nosečniško pač :D
drugače je bilo lušno. razen muska mi ni bila preveč všeč. orleki so mi katastrofa. potem pa ko imajo vsako leto elektronski stage .. groza! saj sem že v naprej napovedovala da ne bo tako kot more bit saj je bila letos "tema" brum'n'bass in se je že po dj-jih videlo da to ne bo to. in res ni bilo. muzika prej za spanje kot za ples. potem naju je hitro zdolgočasilo in sva šla domov. je bilo naslednji dan treba na šiht tako da itak nisva mogla preveč bluzit. ma katastrofa res. se spomnim dve leti nazaj je bil house in so took dobr rolal. smo plesal ko nori res žurka taprava. letos pa bolj beda kot ne. pa dobro. blo je lušno. pred tem sva šla pa gledat vozičke :D
vam v drugem postu pokažem najin bodoči voziček :D

2 komentarji:

5ra pravi ...

Čakam slikco vozička in bušija. :P

art of Ajetam pravi ...

:D

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes