grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



odkar sem noseča poslušam samo pametovanje iz vseh koncev!
še najmanj od svojih in celo od tašče. pa bi človek pričakoval da bodo oni najbolj pametovali, pa so oni še najbolj kul. o my good folk kr misli da vse ve! pa jih sploh ne vprašam za mnenje pa mi pametujejo! ME NE ZANIMA!! če me bo kaj zanimalo in bom kaj sama vprašala, potem me zanimajo mnenja. ne pa ko sploh nič ne vprašam pa mi fok "svetuje" ...
tok mi grejo na živce da ne znam povedat! bojim se, kaj bo šele, ko potem, ko bom rodila. izključila bom telefon in komunicirala samo še s tistimi ki ne pametujejo. zanimivo, zakaj imajo nekateri tako močno željo po pametovanju. zgleda res mislijo da vse vedo in se čutijo dolžne to svojo briljantno znanje dajat drugim ali kaj ?! o folk bodite tiho in naj se vsak briga zase in za svoje otroke in svoje življenje...
folk ma res preveč časa in namesto, da bi se ukvarjali s svojim zblojenim življenjem drugim pametujejo.
ja, like im going to listen (and then do) what u have to say... LOL!!!
skozi eno uho not in skozi drugega ven!
and so you know: i think u suck!

4 komentarji:

5ra pravi ...

Ojej, tebe pa je dones en fajn zjezil, a? ;)

Ma ja tečno, ko en pametuje, ne ... maš včas res filing, da so eni ljudje rojeni zato, da pametujejo. :-/
Res najboljš: čez eno uho not, čez druzga ven. ;)

art of Ajetam pravi ...

ma ne dones ne :)
sem o tem misnla pisat že zdanej... pa se kar nisem odločila, dones pa sem se.
ma upam da se tep to ne bo zgodil sam kukr berem nisem edina ki je zanosila in je pol mogla poslušat vsemogoče... od tega kako vzgajat svojga otroka do tega kako naj se odnašam kot nosečka. oo my god!!!! in ko bo otrok na svetu bo še huje.. sranje.
pa vsak k ma otroka pa 5 min časa pametuje ...

Belanna pravi ...

Mene je to najbolj prizadel v tednih po porodu, ker sem bla itak čist out: zmatrana, neprespana, skrbelo me je zarad dojenja (ker ni in ni šlo), poporodne hormonske spremembe... pol pa še ta bledava pametovanja iz vseh koncev, da moram to pa to pa to narest. Ma ja no, moj otrok je, dej mi mir! Sej pol, k vidi folk, da jih ne upoštevaš, dajo počasi mir :P

art of Ajetam pravi ...

no vidiš! saj vem da nisem čudna ker to poslušam in od mamic in od nosečk mojih oktoberk da jih isto moti, sam še kr kdaj pomislim da sem jest mal preveč občutljiva...
oh .. sej bo..
:)
jest si bom eno posebno pesmco zmisnla da vsakič k bo kdo kaj pametoval ga bom dala na mute in si pela pesmco v glavi :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes