Sex and the city...


seveda sem si ga šla ogledat! in to obvezno s puncam kaj pa drugega :)
najprej obvezna priprava hrane... meni niso pasale kokice tako da sem pila veliki vanilijev šejk ;)
še pred začetkom filma obvezen obisk wc-ja... ker je bilo še par punc pred mano me je ena prijazna punca spustila naprej ker sem nosečka .iiiiiii to se mi je zgodilo prvič in je prav pasalo :)
film je bil dober a drugačen kot serija...
zelo dramatičen u bistvu in ene dvakrat sem bila na robu solza. ubistvu smo kasneje ugotovile da smo bile vse, a zanimivo je bilo to, da tam ko je nam bilo najbolj žalostno, že skoraj grozno se je folk smejal. nam ni bilo nič jasno. zgleda različen pogleda na situacijo ...
kaj več seveda ne bom povedala zaradi vseh vas, ki si ta film še želite ogledati...
po filmu ob 12ih ponoči smo se še odpravile v mc donald :)
smo šle na wc najprej da bomo lahko v miru pojedle.. pridemo iz wc-ja 00.01 in so rekli da strežejo do 12ih in da ne moremo naročit. sem bila čisto zgrožena!! ampak da lahko pa gremo v drive in ! ooo my god!!! in smo se usedle v avto in šle v čakat v dolgo kolono. če pa nebi imele avta pa bi se delale da smo avto in stale za enim izmed avtov, ki čakajo za drive in ali kaj ??? svašta! jaz sem pojedela enega požanskega chickena ;) ja sem želela že v kino si nest brownija , ki je baje božanskii pa se nisem upala da me nebi spustili v dvorano s sladoledom. pa sem rekla bom potem po filmu ampak potem mi pa ni sladko pasalo tako da mi ni bil usojen. pa drugič ;)
ob pribljižno 1.30 sem prišla domov, moških ni bilo več (moj je namreč naredil moški večer in so jedli na žaru in igrali poker ) tako da sva se z možem počasi odpravila spat. bil je lep večer....

5 komentarji:

5ra pravi ...

OOO, lušten. :)
Mrbit si ga gremo pa z babncam tud me ogledat, si mi lušte nardila. :)

Leony pravi ...

uuuu, js ga bom šla tud gledat, sam vprašanje časa je :) bi šla tud s kakšno kolegico, pa moj pravi, da bi rad šel on z mano :S ma se mi zdi, da je to tak film, da si ga morš s puncami it ogledat :)

drugač te pa not spustijo tud s hrano, da boš vedla za drugič ;) lah vsega boga zravn prineseš, tud 10 mcChicken menijev :D

art of Ajetam pravi ...

ja nujno si ga morte it ogledat!
to je pač res stvar, ki jo more vsaka punca opravit :D

lucie pravi ...

bom počakala da bo na dvd-ju :D

midd pravi ...

ma čist po resnic, jest bi ga zlovdala tko kot ostale filme ker nisem neka ljubiteljica kina, sam tega mi je bilo pa vredno si it v kino pogledat....

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes