šla "rodit"


v sredo sem imela običajen ginekološki pregled. kasneje sem imela v mislih še full opravkov, trgovina, knjižnica, v ljubljano po eno zadevo za izvorne celice, v domžale h prijateljici na kavico, k eni drugi prijateljici na kavico, potem pa v ljubljano po možeka da še nekaj opraviva in potem počasi domov. hm ampak vse je padlo v vodo. pridem h ginekologinji. bila sem naročena šele okoli 11ih ampak ker sem imela tok opravkov sem rekla nič, bom šla kar prej in sem bila okoli 8.30 tam. oddam vodo, priklopijo me na ctg in mi pokaže popadke na 7min. ma niti nisem bila pozorna na to. pač popadki.nič takega.... potem se zvagam, grem h ginekologinji ki mi naredi ginekološki pregled in reče ja nič rodit bo treba. mani pa NIČ jasno. samo spraševala sem če misli resno in presrano gledala :) ona pa ja resno. a imate koga doma? kdo vas je pripeljal? me še okrega ker sama okoli hodim. (jaz pa sem si mislila hm ja jaz sem mislila še po miljon opravkih. kaj bi šele potem rekla če bi to vedela??) je rekla naj grem domov, se skopam, pripravim vse potrebno, vmes še štejem popadke in grem v porodnišnico... rodit! sploh nisem mogla verjet! me je popolnoma nepripravljeno dobila! ok se poiskušam pomirit. pridem domov še vsa zmedena, se počasi umirim in začnem dajat v torbo za v porodnišnico še to kar sem mogla dat, umes je prišel možek domov in sva počasi šla. rodit!! sva se že psihično pripravila na to... prideva v porodnišnico v sprejemno in rečem da sva prišla rodit in naju napoti nekam. jaz nisem imela pojma kaj govori a sem samo kimala in si mislila da je mož poslušal kaj je rekla :) tam mi naredijo še en ctg ampak se je en del ctgja premaknil oz ga sploh sestra ni prav naštimala in sploh ni pravilno delal ampak kasneje ko je to ugotovila se ji očitno ni zdelo da bi stvar ponovili. mislim HALO! potem sem šla h dohtrci ki mi naredi pregled in potegne prste ven iz moje lule in ups krvavo!! ok jaz sem se ustrašla. me je hotela poslat domov. jaz sem bila šokirana ker naj bi prišla rodit zdej me pa domov pošilja, zraven pa še ker sem KRVAVELA ona pa mene pošlje domov. sem se začela bat za malega. pa vseeno pokliče nekoga in ji reče da morem biti tam. sem bila tok žalostna kot mali otrok sem se hotela tam zjokat ker sem mogla ostat notri moj možek pa je šel. mela sem vsaj kul cimre tko da smo vsaj klepetale in je čas kar šel mimo. rekli pa so da če naslednji dan ne bom več krvavela grem domov. ok... pride naslednji dan. ura je 9 in vizita. dohtrca me sploh ne vpraša če krvavim. samo naredili so mi ctg in to je bilo vse. naj ostanem še en dan. sem bila full jezna. sem šla se pizdit sestram da naj me spustijo domov če pravijo da popadkov nimam več, odprta pa tudi nisem tok da bi bila panika. da ni fore da sem še tam. pa me niso poslušali. ok še en dan v porodnišnici :( jokasta sem bila pa full. še nikamor se nimaš za skrit pa zjokat :) no potem sem našla en plac kjer sem lahko poklicala možeka in sem samo v jok padla. v petek spet vizita, me pošljejo na uz, dohrca ugotovi da je mali malo lahek. 2600 ampak so baje itak odstopanja tko da ni panike. naj me ne skrbi ker ni to nič big deal. in da lahko grem domov samo v ponedeljek nazaj na pregled. to je jutri. ne vem kaj pričakovat. ali me pošljejo rodit, ali me spet zaprejo v porodnišnico da morem tam ležat (joj spet bo jok) ali pa me pošljejo domov. ne vem. bohvedi kaj bo. pojma nimam. je pa zelo neprijetna situacija ker prej sploh nisem razmišljala o tem da bi lahko rodila vsak čas. pač sem čakala na čas okoli roka. ko te pa takole šokirajo da bo treba rodit pa si potem ne moreš pomagat da nebi ves čas razmišljal da lahko greš vsak čas rodit. možek je čisto v pripravljenosti in hoče da gre torba za v porodnišnico povsod z nama :) jutri ne gre v službo ampak me bo peljal na pregled v porodnišnico. me ne pusti nikamor samo :) je vse bolj napeto zdej zaradi te izkušnje. ko mi je rekla ginekologinja da grem rodit sem potem ves čas čutila kako mi teče po nogi. da mi je voda odtekla :) jah nič. bomo videli kaj bo jutri. pričakujem karkoli, pripravljena pa nisem na karkoli. bomo videli...
lep ponedeljek vam želim :)

24 komentarji:

Leony pravi ...

joj miška, js ful mislm nate, da bi se vse lepo in prov izšlo! da bo jutr vse ok in boš lah še mal počakala, pa da se bo mali še mal poredil ;) sicer so pa itak odstopanja, men so v porodnišnici namerili, da bo mali težek 2.700 g. japajade, meu je 3.230! za pol kile so se zmoril. in to so kao "high tech" uz-ji.. še najina g ma bolšga :)

v glavnem, držim pesti, da ne bo nič narobe in da te jutr spustijo domov. vem, kok je bit grozno v porodnišnci, sploh ker te tkole šokirajo in pojma nimaš, kaj bo s tabo, pa še za malega se bojiš.. ampak na koncu bo ta grenak priokus izginil, boš videla ;)

art of Ajetam pravi ...

ja sej me ne skrbi za kile. ker je rekla dohtrca da so odstopanja in ima komot lahko v resnic 3 kile kar je neko povprečje za 37 teden. pa tut če ma 2600 ni sploh nobene panike!

ma bomo vidli. po resnici povedano si želim ali da rodim jutri ali pa naj me spustijo domov. samo da mi ni treba tam ležat notri... bi še šlo sam z mojim nama je full težko da sva narazen. se full pogrešava in une tri urce ko so obiski je čist premalo. bedno je res.ma bomo videli. nočem razmišljat o tem. kar bo pač bo. važno da je dobro za najinega malega

Leony pravi ...

ja, čist razumem.. tiste 3 ure so premal!!! pa to nej bi blo na željo porodnic? sori, sam js bi najraj vidla, da je ati skooooz zravn. men je blo tud ful mučno ga čakat, tiste 3 ure grejo pa tko hitr mim.. pol ti pa še velerjo prnesejo različno, včas tud ob pol šestih.. jih pa kr domov naterajo. metod je biu zmeri do 6h. sej so obiski še takrat! ma js sm vsak dan jokala, k sm hotla domov.. pa še 1 tedn sm not bla!

ma sam.. preživimo. nimamo druge izbire.

5ra pravi ...

Hej!
Mi smo vsi napeti čakali na tvoje novičke, da že pestvaš svojga fantiča! :o)
Naj poteka po planih!

art of Ajetam pravi ...

ja 5ra saj midva sva šla tja rodit. sva že bila čisto pripravljena. potem se je pa vse obrnilo čisto drugače. res čudno... nič danes grem v porodnišnico pa da vidimo če so kakšne spremembe ali je vse isto in bomo kar lepo na rok počakali

Leony pravi ...

ajetam, kaj so ti dans povedal??

art of Ajetam pravi ...

čist nič!
mnde se vedno bolj zapiram .
what ever..

Amaroo pravi ...

Še mal, pa bo ;) Tako hitro se bo obrnilo še teh par dni, potem boš pa že doma razkazovala Tjušu njegovo novo domovanje in na blog lepila slikice debelušnih ličk :)

Srečno, ko bo šlo zares...

art of Ajetam pravi ...

hvala skrivnostni amaroo :)

Belanna pravi ...

Ojoj, sploh nisem vedela, da se ti je tkole dogajal... meni je ena G tud rekla, da gremo rodit enkrat v novembru, me dala ležat na oddelek, sem bla tam nekaj dni (itak jokala, kaj pa), na koncu pa sem rodila 3 dni pred PDP v marcu!

art of Ajetam pravi ...

mbd daj nehaj
ma meni sploh ni jasno kako jim to rata! en reče da je treba rodit en pa da si še zaprt. ma pa kakšna medicina je to ?!
jokat je pa treba obvezno ne ?
joj meni je blo tko bedno ko sem se na vsake tok hotla zjokat pa ne moreš ker imaš cimre in sestre okoli sebe. groza ...

Belanna pravi ...

Mah, meni je isto ena rekla, da sem že odprta, pa da se je porod začel, čez par dni sem bila pa kao zaprta in MV primerno dolg. Pa še cimfro sem imela obupno, v vseh dneh ni spregovorila ene besede, povečini niti obiskov ni imela in ob 6h zvečer je blo treba ugasnit luči in dat popoln mir. Sej rekla ni nč, sam fuuul grdo me je gledala, če sem imela luč ali telefon. Vstajat pa kao nisem smela. Tko sem edine pogovore mela z osebjem (ki veš, kakšni so), po telefonu in obiski.

Se mi je zarad vsega skup Lj porodnišnica tolk zamerila (plus še en kup drugih stvari), da sem šla podit v Postojno :)

Belanna pravi ...

rodit*

art of Ajetam pravi ...

a res ? vidiš jaz sem imela pa popolnoma drugačno izkušnjo. 3 mega cimre. smo cele dneve klepetale in nobene ni popolnoma nič motilo. super je blo. osebje pa tut megaaaa. vse sestre toook prijazne da je joj. res neverjetno super sestre!!

Leony pravi ...

men so se totalno vsi zamerli v lj p, k sm šla na laser, pa na priprave za cr.. pa še k sm v materinsko hodila, so mi vsi tko zmedeno delovali, da si tud slučajno nism želela tam rodit. no, pol sm itak mela planiran cr in sm šla tja.
pa so se mi zdeli vsi super! sestre, čistilke, cimre.. vsi :) tko da imam lepo izkušnjo kljub začetnim dvomom.

art of Ajetam pravi ...

meni je za enkrat vse super. razen ena dohtrca je bila obupna!! pa še ona je bila samo en dan smotana pol je pa kar uredu ratala. tko da ne vem :) za enkrat čisto vsi super. samo kocerarja vidim tam me na bruhanje sili. sem mislila da on samo v postojni dela. zgleda ne. ma samo da se me ne dotakne pa je kul :)

Belanna pravi ...

Meni je pa edino Cerar zakon in je tudi moj izbrani ginekolog.

art of Ajetam pravi ...

100 ljudi 100 čudi. :)
sicer pa jaz govorim vse to samo glede njegove pojave in tega kar sem enkrat na trenjih slišala od njega. sem mislila bruhat. takrat se mi je fulll zameru. drugače pa iz lasnih izkušenj ne vem kakšen je.

Belanna pravi ...

Kako pa si sicer, popadki so se umirili? Grem vsak dan pogledat, če je kej novga. Dej reci svojemu možu, da sam hitro novičko napiše sem gor, ko boš rodila :)

5ra pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Amaroo pravi ...

ČESTITKE MAMICI IN TJUŠU!!!!!!!!

(Amaroo = Porsy ;) če ti je kaj bolj znano)

5ra pravi ...

Čestitke za malega princa!

Belanna pravi ...

Čeeeeestitke novopečenima staršema, malčku pa vse najlepše!

Leony pravi ...

čestitke še tu!!!

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes