narejena matura, prenova in čakanje na otročka...



že dolgo se nisem nič javla...
maturo sem naredila s 5. ja piflarka sem :)
sem mislila kako bom polna energije in elana po maturi in bom delala vsemogoče pa sploh ni tko.sem full lena. nič se mi ne ljubi. vsake tri dni se mi malo strga in full pucam in sem pridna ostale dva dneva pa se samo prekladam okoli. itak zebe ko svinja in sem cele dneve doma in se grejem. ko bi le bilo še kej sončka in bi šla na morje za en vikend :(
postavila sva tudi že previjalno in posteljico ki sedaj čakata na najinega malega.
tut torba za porodnišnico in iz porodnišnice zrihtane..
kmalu naj bi se tut sestra preselila tko da se bova ornk lotila prenove stanovanja. ok verjetno bolj moj. je že zmenjen s kolegi da mu bodo prišli pomagat tko da bodo deci po moje v enem tednu vse naredili da se potem preselimo. no niti se ne bomo selili ampak samo delno preselili ker ta del stanovanja je itak zraven naju in bo treba pač obok zvrtat da bo prehod iz tega v drugo stanovanje. na uni strani pa še elektriko naštimat da bo tako kot midva rabiva, laminat položit, knavf položit, prebelit... bom pač jaz en teden malo potrpela in bom bolj sama z malim. moj je kar žalosten da bo stran od naju ampak ok. ker bova imela pomoč bo verjetno res full hitro narejeno in se potem preselimo in se bomo imel full fino :) za enkrat se bomo pa še malo stiskali kak mesec ali dva. sam ok. ni tok panike. zadnje čase je vse tko fino. ne vem. kar vse se je poklikalo. vse štima. še moj mega možek je naredil vse izpite, v petek ima zagovor diplome, v službi je že zmenjen za redno zaposlitev. full je priden. super nam gre. tut s kešem sva kar nekako poštimala da nama zdej na koncu meseca celo ostane keš kljub temu da šopingirava več kot sva prej. kako nama to rata ne vem hehe. ma super res. zdej samo še tamaučka čakava pa bo popolno...

p.s. malo manj fajn so samo bolečine. si včasih že želim da bi šla kar rodit sam ok... sej bo. aja pa smo že donošeni. juhu! tko da lahko brez skrbi grem rodit :D

4 komentarji:

Leony pravi ...

ma sm ti js rekla, da se vama bo čist VSE poštimal! zej pa vidiš, da je res tko. sej drugač ne more bit ;)
previjalna in postlca sta pa ena a! ful lušni :)

art of Ajetam pravi ...

hvala. meni so tut full lušne. samo ta polička na previjalni pride potem na steno. zdej je samo začasno gor na previjalni.

5ra pravi ...

Ii, kolk dober! :o) Jp, vidš na konc se vse poklapa! Sem vesela za vaju, bravo zate in za tvojga, da sta tko pridno šolo nardila. Previjalna in postlca sta res lepiii! :o) Pa 37. teden je že!!! Še malo. :o)

Belanna pravi ...

Čestitke tebi in tvojemu možu za študijske uspehe, super za vso opremo za dojenčka in upam, da se hitro preselite.

Tebi pa seveda čimhitrejši in čimlažji porod... zdaj bo pa res že kmalu kmalu vajin dojenček prijokal na svet :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes