blog tamplates


nekej me zanima.
rada bi odprla en blog in bi dala rada zgodaj neko sliko svojo. ali lahko na katerikoli tamplate nalimam svojo sliko, ali samo na določene? če prvo, me zanima kako, če pa drugo, pa me zanima kateri so ti tamplati. mogoče kašne povezave...

2 komentarji:

5ra pravi ...

Ne, pr vseh templatih ne moreš dat svoje slikce ... se mi zdi, no. Da nam kej narobe rekla, ampak nek v glavi mam, da sem se enkrat s tem že matrala.

Jest mam tole povezavo med zaznamki; par linkov do templatov za blog, pa mal preglej, če ti je kej všeč: http://sueblimely2.blogspot.com/2007/05/blogger-xml-template-sites.html

Drgač mi je pa trenutno tole najbolj kul, vpišeš kodo html tiste predloge, ki ti je všeč, spodi moraš met pa naštimano predlogo minima.
http://www.thecutestblogontheblock.com/

Sliko v glavo blogo pa naštimaš v glavi. Greš na prilagodi - glava (uredi) - se ti odpre novo okno - in potem naložiš fotko iz računalnika al pa neta. :)

art of Ajetam pravi ...

o kull hvala.
bom se en dan mal poigrala pa upam da mi rata

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes