pričakovanja

morje morje morje kje si????
odštevam!! ok sej teh 12 dni spet ni toook velik ampak meni se zdi cela večnost res!
joj nooo. sem kt ej menjhn otrok ampak res took bi že šla no. za 14 dni gremo. najprej v apartma v piran za en teden. tm je took dobr. ok slovenija pa plaže bolj kilave kot ne, ampak bo izven sezone in strunjana več ne bodo zaraćunaval. tm je pa luštn za otročke. pa še apartma ima ogromno teraso s pogledom na morje. mega res. pol gremo pa v selce še za en teden tm je pa mega to da mamo apartma ist ob morju. 10m stran od plaže. majka!!!!! zdej sam da mi vreme zdrži pa bom najsrečnejša ever!!! :D
joj sam 12 dni je toook velik/preveč! jaz bi že začela rada počas pakirat in to :) ma ja sej umes me čakajo še trije žuri. en je tak mal večji skupinski piknik, en je jutr babji žur, pa še en dan predno gremo na morje še en babji žur :) aja ne pa še na en party bomo šli. tko da ja 4 žuri.
ja no tko da se počutim kt ena mejhna sitna punčka k vsako uro teži : " pa kdaj gremo na morjeeee? pejmo na morje noooo!" :D
mojedva gresta jutr na Krk pa bi šla najraj kr z njima :)

aja predno povem naslednje pričakovanje..
v petek smo šli v Brežice h babici na obisk in tm je glavni štab adidasa v sloveniji :)
jasno šopiiiiing!!!
moj si je kupu eno vetrovko čeprov ne vem zakaj hudiča, ker ma že ene 3 al 4. namest da bi si trenerko kupu... jest mam čist nove superstarke k so čist sveže.. še vroče :), pa eno matching torbico, pa japanke k so pa matching z eno majčko k sem jo kak mesec nazaj kupila. tjuš je pa dobu trenerko, pa najbl hude superge, pa žogo, pa štumfke. in vse to adidas tko da bolš da ne povem kok nas je prišlo vse skupi... jao.

ja no drugo pričakovanje je pa avto. sva mela prej forda escorda. ok sej ni nek grozn avto sam želela sva si imet en avto k je prostornejši pa mal bolj na komot / fancy. in se je moj zapalil za bmw. dobr men je blo dokej vseen. in zdej en teden že iščeva okol avte in to. najinga escorda je že pršu en pogledat in je že reku da ga bo kupu tko da s tem nimava več problemov. jutr al pa pojutrišnem ga dobimo. tko da moj ne bo mogu spat zarad avta jest pa zarad morja :) sam da mene čaka še 12 noči nespanja. aaaaaaaaaaaaaaaaaa. ok sej pretiravam vem sam res že celoooo poletje oz že od pomladi čakam na morje. sej smo šli že dva vikenda sam to ni to....
evo tole je pa zdej naš car... ja neki je sliko stisnilom sam pač zadi je še "kibla" karavan pač.. da bo plac za vseee stvari k gremo na morje. hehe juhuuuu

6 komentarji:

5ra pravi ...

hihi, sej bo hitr minil teh par dni še, vrjem. Tam pa še hitrje. ;)

Pa super za nov avto. :)

nightrider pravi ...

hehe it tudi pišeš blog, cool!

art of Ajetam pravi ...

jp jp i do

Anonimni pravi ...

preberite celoten blog, kar dober

Anonimni pravi ...

preberite celoten blog, kar dober

Anonimni pravi ...

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes