božična darila






danes sem bila zelllo pridna in sem naredila tole...
v škatle bom dala doma pečene piškote, v tisto šalčko, ki pa še ni končana, pa bom dala med in bo med z oreščki in kakšnen rdeč trakec bom dala okoli...
je lepo ???
sedaj pa me čaka samo še peka piškotov in penettona (ali kako se že reče)

3 komentarji:

5ra pravi ...

Vau, full dobr!
Joj, jest pa letos nimam cajta za taka darilca.

art of Ajetam pravi ...

hvala...
ja jaz čas imam. sem si ogromno dela nakopala na grbo sam mi je ok ker bova veliiko daril dala in meni zelo lepa pa še poceni sva skozi prišla... :)

5ra pravi ...

Ja, sej to je full dober. Men so taka darilca full všeč!

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes