majčka...


dobro jutro.
sem dobila prošnje, da bi radi videli kaj sem še naredila, tako da pošiljam majčko, ki sem jo sešila včeraj na tečaju. morem samo še zarobit rokave spodaj in pa spodni del majčke.aja pa morem popravit rokave, ker so malo preširoki. aja pa ovratnik še spremenit :) to je to... kot sem pa že rekla sem naredila še torbo za v trgovino in pa žepke za daljince in moditela pri postelji. poslikam drugič. poušterček pa je na novemberskem blogu...majčka je ratala drugače super. sam bedno mi je ker morem čakati do naslednje nedelje, da jo popravim.... to je še tooook deleč. bi jo sama sam ne upam da ne bom kej uničla ker pač ne vem kako se skrajša rokave in zarobi ovratnik....
jah bom pač čakala na nedeljo v tem času pa se bom zamotila s čem drugim :D

7 komentarji:

Leony pravi ...

waaaw, kok je lušna :)

Belanna pravi ...

A tolk hitr si se naučila šivat, da že majčke delate? Ma super, res. Jst imam tud šivalni stroj, clo gor v stanovanje sem ga prinesla (prej je bil v kleti), sam ne vem... ne znam glih, no. Še niti ne znam sama napeljat. Ampak me kar mika, da si vzamem en dan frej, tamalga v varstvo, jst pa z navodili pred šivalni stroj. Kakšne lušne blazine bi nardila za novoletna darila.

art of Ajetam pravi ...

ja :)
lepo smo naredili kroj in sešili majčke :D
sploh ni tok težko...
dones sem šla še po blago, da bom še kaj lahko šivala...
le loti se ker je prov lušno...
se ti tut cenovno full splača...

lucie pravi ...

ma jaz sem hotla it na tečaj pa je bil tako drag...
tako da šivam sam bl osnovno...

majčka je pa zelo luštna, bravo!

art of Ajetam pravi ...

ja sej zato jaz hodim na tečaj k nam v študentsk klub in je ceneje...
pa full fino ker vse poznam... da ti ni nerodn kej uprašat :)

5ra pravi ...

Vau, kolk lušna majčka!

art of Ajetam pravi ...

hvala hvala... sam še ni končana ;)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes