utrujena......od šivanja

evo tegale sem kupila danes dopoldne in vse od takrat naprej se ukvarjam z njim. sešila sem že torbo (kot vrečka) za v trgovino, ker sovražim te plastične vrečke...
zadnje nevem kok ur pa sem delala žepke za daljince in mobitele za h postelji. sem se pošteno namučila. vsake toliko se je seveda moglo kaj zataknit, da me je hecalo...
uf, sem precej utrujena, tako da bom se počasi zrihtala za v postelo. jutri pa se zbudim, malo pospravim, potem po kosilu (joj na srečo ob nedeljah mami kuha in meni ni treba) pa kmalu na šivilski tečaj...

4 komentarji:

lucie pravi ...

luškan... :)

art of Ajetam pravi ...

hvala :)

Belanna pravi ...

Dej pokaži kak svoj izdelek.

art of Ajetam pravi ...

bom...
lih dones smo šivali majčke.sicer nam jih ni uspelo naredit do konca sam lako pokažem kar smo....
pošlem jutri. zdej šibam v posteljo...

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes