bad day....



oh dones...
vse se je začelo včeraj, ko sem bila namenjena na predavanje in je bila guma na avtu prazna.
jo je peter potem nafilal jaz sem seveda ostala brez predavanja. danes pa sem spet imela opravke v Ljubljani. Spet sem opazila da guma ni taka kot more biti. ma ok se pripeljem do petrola in nafilam in šibam v ljubljano. itak morem še tankat... pa se ni izšlo. še pred petrolom je guma se spraznila čisto. do konca. jaz takoj panika in slabe volje kaj se mi spet to dogaja če pa imam delo in morem iti! nimam časa zdej za gumo. grrrr
pa se hitro peljem do vulkanizerja s tisto katastrofalno gumo. mi še ni uspelo priti čisto do njega. sem na klancu ostala in mi jo je kar tam zamanjel. nato pa hitroo v ljubljano. ker sredi ljubljane seveda nimaš kje parkerat sem ga pustila tam kjer ga ne smem tako kot še 20 drugih... dala sem vse štiri v upanju da bo to redarjem pomenilo da bom kmalu nazaj in me bodo pustili nazaj. ker sem kamlu ugotovila da te ženske h kateri sem želela iti uredit zadeve ni sem takoj ugotovila da sem se poleg vsem tegobam z gumo še zastonj vozila v ljubljano. kasneje pa še ugotovila da morem še od zavoda dobitit neke papirje.... ma bedno res bednoooo
vse je šlo narobe res :( sem ugotovila da bo jutri luna. morda bo to to...
sem potem pomislila da otroček ziher ni zadovoljen če se mami tkole že več ur živcira in sem se kmalu pomirila...
upam, da bo jutri kaj bolje...
oh...
no, potem mi sredi pogovora s prijateljico ki sem jo klicala da ji pojambram bluetooth slušalka odločila da ji bo baterije zmankal, mobitelj mi že tako nagaja da sploh ne bom razlagala in mi je še padel na tla in se raztreščil, en del je padel nekam med reže... ma sploh ne moreš vrjet res...
proosim naj bo jutri bolje ker drugače se mi bo kar zmešal...
pa še vedno nisem dobila mc sunday :( moj otroček hoče že več dni mc sunday pa nikoli ne rata :(
oh otroček kmalu ...

4 komentarji:

5ra pravi ...

Joj, revca, maš pa res smolo. Ma veš kaj, luna bo .. gotov bo to krivo. Jutri bod k doma. ;) mal počivi, pa na sladoled pejt v maca. :)

art of Ajetam pravi ...

:)
ja nekej bom mogla it urejat na zavod za zaposlovanje tko da doma žal ne morem bit...
no bom vsaj kmalu šla domov in upam da bo vse ok .. uf... to pa je dan a :)

lucie pravi ...

Ma si mela pa res slab dan. Bogica. Upam da bo danes bolje. držim pestke da bo. Mora bit!

art of Ajetam pravi ...

no ja,dones se imela opravke pa sem zaspala...
ahja...

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes