happy easter


nekej sem hotla napisat in kaj drugega kot velika noč...
jajčkov nisem barvala. sem se zbudila in je moja pridna mami že jajčke pofarbala, začela pečt potico in vse :D dones sem enega pojedla ker jutri si jih bom sama skuhala, ker zdej ko sem nosečka morem bolj pazit da jem sveže tko da nimam dobrega občutka jest stara jajca. in ker seveda ne bom tiste tri jajce zase barvala sem dones že enga pojedla da je bil svež in pobarvan da bom vsaj eno pobarvano jajce letos pojedla :D in najbolj mi je to smešno kako smo vse praznike pobrali od krščanov. ok tisti ki so verni itak da praznujejo vse te praznike. samo zakaj jih mi, ki nismo krščani ? prav smešno in neumno u bistvu. sej me nič ne moti načeloma ampak krščani v teh praznikih vidijo nek smisel katerega jaz ne... in mi je malo čudno zakaj to tudi nekrščani praznujemo. ne vem no :) zadnja stvar, ki bi mi padla na pamet je da bi šla žegnat perhe in hrano ker se mi zdi to čisto mimo. itak kdor je veren je to čisto drugače. čisto spoštujem in naj ljudje počnejo kar želijo. hvala bogu... :D :D no ja malo sem zabluzila sam to sem tuhtala zadnjič zakaj cel svet praznuje veliko noč pa je to krščanski praznik... važn da bom jest jutr dobr papacala :D
vsem, ki vam to veliko pomeni želim happy easter!


6 komentarji:

lucie pravi ...

ja jazo ker je fajn praznovat ne, ker za božič in veliko noč se dobr je ne..
aja pa krščani ni pravi izraz...raje kristjani ali katoličani to je bolj prav.

art of Ajetam pravi ...

o svašta. zakaj pa ne ? no sej ni pomembno. važno da veste kaj govorim :D

5ra pravi ...

baby tečka, men se zdijo ti prazniki (velka noč in božič) bolj ena tradicija. Vsaj men in mi je fajn. Družina na kupu in sama dobra hrana! ;)

art of Ajetam pravi ...

ja absolutno. in v tem vidim jaz smisel. krščani vidijo pa v tem druge zadeve. jezušček in to :) to sem mislila :D
nas je za veliko noč še bolj zamedlo kot smo že bili :(

Leony pravi ...

jezušček in to :)

ja mi tud nismo lih verni, čeprov sm hodila 8 let k verouku, ampak božič in pa velika noč sta mi pa ful lepa praznika. kr toplo mi rata v srčku :) za te praznike si doma, v krogu družine, stiskaš se, izmenjuješ darila (no, nekateri). tud za ne-kristjane sta tedva praznika neka tradicija. pa še fino se papa :)

5ra pravi ...

Jp, čist res lwony. Jest mam tud ta dva praznika najrajš :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes