yes im pregnant :D



konec je skrivnosti....
nosečka sem!
otroček je velik že pribljižno 3cm.. vsak dan zraste za 2mm, tako da raste res zelo hitro.
vsi smo presrečni, počutimo se super. slabosti je na srečo konec ostala je samo še grozna utrujenost. a tudi to bo kmalu za menoj...
potem pa samo še uživancija :D
važno, da je otroček zdrav. jaz pa bom že preživela vse te nosečniške tegobe...

13 komentarji:

midd pravi ...

Our baby:D

5ra pravi ...

Iiiii, tolk sem vesela zate! Čestitke še nekrat in uživaj, nosečka!

art of Ajetam pravi ...

yes hun our baby :D

Mehurček pravi ...

četistke še enkrat !!!! :D

uf tud ustujenost naj te ne moti....jaz bi vse dala, da bi bil azato utrujena ;)

uživaj že sedaj maximalno;)

art of Ajetam pravi ...

ja saj vem. ni fer jambrat sam ko si enkrat tu moreš mal :D

Sergeja pravi ...

A veš, men je blo pa tko čudn, da nisi nič o tem na blogu pisala. Sploh nisem vedla, da je to kao skrivnost :)

Čestitke še enkrat!

art of Ajetam pravi ...

skrivnost je bila ja. ker mislim da nobena nosečnica ne pove takoj celem svetu. povedala sva parim. ne pa vsem kolegom ker potem bi kmalu celo mesto vedelo. samo za to gre.

lucie pravi ...

čestitam ajetam...
jaz na blog napišem velik ker je zaklenjenin vem kdo ga bere.
drugače pa nekaj ljudi ve...tisti so tiho, za ostale je pa še čas...

art of Ajetam pravi ...

ja moj pa ni zaklenjen tako da vsega tudi ne morem povedat :)

Tjaša N. pravi ...

Hej, ljubica! Priznam, da sem malce sumila, ampak ne maram drezat, tako da me zares veseli, da si takole objavila. ;) Najlepše čestitke, zares sem neizmerno vesela za vaju, khm, za vas tri. :D To je zagotovo ena od top 5 novic ta mesec. Ampak se moramo pa čimprej spet babnice dobiti na kakšni pijački, da prežvečimo to novico!!!

*** LP

art of Ajetam pravi ...

oh tjaša obvezno!!!
sem mislila da se bo full obneslo to dobivanje redno pa se ni :(
madonca pa sej se mi nič ne pozna. a imam kakšen nosečniški sij :) :)
moja babi je tut že misnla da sem nosečka ko še jest nisem vedla :) sem se pač full za trebuh držala ker sem bila sita ko hudič ker smo bili na družinski večerji. :D
dejmo se res zmenit no...

Tjaša N. pravi ...

Ne, ne, itak da se ti še ne pozna! Sam vse te skrivnosti pa odštevanja... ;) Siješ pa itak!

art of Ajetam pravi ...

oh pa sem se tok trudila da nebi bilo opazno pa ste vsi tok opazli tole odštevanje in takoj pogruntal :D
svašta....

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes