Dunaj




Ta vikend greva še z enim parom na Dunaj. V petek po šihtu odrinemo in v nedeljo nazaj...ogledali si bomo najlepše in najboljzanimive reči.takoj v petek, si bomo ogledali Prater, ki je zvečer še najlepši. To je ogromen zabaviščni park.
ma super se bomo imeli! Mene samo malo skrbi, ker sem pač nosečka in bom morala imet torbo polno sadja, vode in sendvičev. joj pa šele zdej sem se spomnila na lulanje. jojjj kam bom lulat hodila na vsake pol ure ???
jojjj :) ma saj bomo že. upam da bodo lepo poskrbeli zame :)
v soboto gremo v IKEO. kooomaj čakam :)
da malo nakupim stvari za stanovanje pa kaj za otročka. uglavnem upam na čudovit vikend. ne rabim sončka, samo da dežja ne bo ;)
v nedeljo pa domov. in priznam da me je malo strah, ker bo polna luna. in vem, da ko je polna luna se dogaja več nesreč. tako da samo upam, da bo vse ok ... brrrr
držite pesti, da bo vse ok ;)

5 komentarji:

5ra pravi ...

Oo, super. Itak boste užival in bojo pazl nate. ;)

art of Ajetam pravi ...

ja upam :D
za nosečke je vse tko težje...
upam da mi bo šlo. sem pa gledala vreme in bomo mel zgleda dež v soboto. eh... bomo že...

Leony pravi ...

waaaaw, super! glede lune se pa ne sekiri. bote pa bolj previdni na cesti. sej veš, kaj pravijo: če ti je usojeno..
vseeno pa grde misli stran! :? vi sam uživajte.

art of Ajetam pravi ...

poročam ;)

Anonimni pravi ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the OLED, I hope you enjoy. The address is http://oled-brasil.blogspot.com. A hug.

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes