nazaj iz Dunaja...


hoj hoj!
jaz sem nazaj iz Dunaja...
imel smo se mega! vreme je bilo vsak dan lepše in nič dežja. ma super res!!!
dodajam tole sliko- sicer ni ravno "dunajska" a vseeno. ;) ker starbucks coffee ni nikjer blizu nas sem bila toliko bolj navdušena nad njim...
super kavica in super imajo poštimane prostore. ok uglavnem videli smo veliko lepega. še najmanj me je očaral prater. enostavno nisem človek te vrste da bi me fascinirali zabaviščni parki. vsaj ne narejeni na tak način. meni je bilo vse preveč kičasto in nič kaj privlačno. imam že raje adrenalinske parke sredi gozda ko naštimajo par vrvi in se tam spuščač dol. tole pa mi je prav bedno... drugače pa vreden igleda in sem res vesela da smo šli...
a sem omenjala v prejšnem postu da me skrbi lulanje ? ja je kar šlo, čeprav večinoma je potrebno plačat to pa jaz niti slučajno ne mislim, tako da sem bila skos na lovu za zastonjskimi wc-ji. a se da ;)

8 komentarji:

lucie pravi ...

super da ste se fajn meli! :)

art of Ajetam pravi ...

mhm

Belanna pravi ...

O, super! Tole ste pa res uživali.

Leony pravi ...

waaaa, starbucks :D
kera pozerka si, hehe :)

art of Ajetam pravi ...

ja valda no ;)
taprava manekenka. sem mogla iskoristit če pa nikjer blis nas ni starbucksa :D

Leony pravi ...

mmm starbucks.. js bi tud šla :)

midd pravi ...

sej ni toook deleč ;)

art of Ajetam pravi ...

jaz marsikdo gre na dunaj na izlet v živalski vrt. greš pa še na en coffee sprot a ne ;)
kam me peleš naslednjič love ? ;)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes