studying



uffffffffffffffff
ok, sem bila pripravljena na to, da se bom kmalu morala začet učit. ampak nisem vedela da bo tako...
zgodba je taka...
hodila sem na predavanja iz fizike, da končno že naredim to fiziko smotano!!!
ves čas (vsak teden) pa sem klicarla profesorja iz matematike, da mi pove, kdaj bo kolokvij. Ko sem nazadnje govorila z njim sem ga vprašala kdaj pa misli, da bo kolokvij pribljižno ? reče čez 3 tedne. rečem super!! dovolj časa da se zdele učim fiziko in po fiziki še matematiko. reče pokliči me spet v ponedeljek. pokličem in mi reče: kolokvij je v PETEK!!!! ta petek. halooooo
sem čisto znorela!klicarim ga vsak teden da bom ja pravočasno izvedela in nato se mi to zgodi. ma sej ne moreš verjet! kar mi uniči vse! premalo časa za učenje matematike in premalo časa za učenje fizike! katastrofa. sem se prejšnji teden cel teden učila matematiko da sem šla na kolokvij. upam da bo vsaj pozitivno da grem še na drugi kolokvij lahko... sedaj pa se spet učim za fiziko ki jo imam v sredo. ma halo! za vsak predmet 4 dni časa za učenje jaz pa pri obeh predmetih popolnoma kot hlod! mah bomo videli kaj bo... jaz se učim učim učim ko nora....
držite pesti...

6 komentarji:

Leony pravi ...

držim pesti!!!! pa tvojga mal za rokav pocuki, nej ti pomaga! ;)

art of Ajetam pravi ...

ja sej z matematko mi je pomagu sam pri fiski mi pa nima kej pomagat...
ne vem. zdej mam samo še dva dni. tuhtam da ne bo zneslo. ne vem....

5ra pravi ...

Bo, zneslo, ker mora! ;)

Držim pesti!

art of Ajetam pravi ...

ja zgleda ne bo.. žal...
bom prestavila :(

lucie pravi ...

vseeno držim pesti!

art of Ajetam pravi ...

hvala :)
bo pa drugič ne ?
je treba tole poštimat, predno pride otroček :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes