božiča darila


jaz sem že čisto notr padla...
ne morem si pomagat. predvsem iz praktičnega, pa tudi finančnega vidika...
ke december je že tako nor. potem imam še veliko dela s šolo, ne ljubi se mi zadnje dni iskati po trgovinah, kaj bi nabavila in potem posledično zapravim full denrja pa še večinoma za oslarije ker enostavno nimam več idej kaj naj komu kupim...
zato sem se jaz letos že zgodaj organizirala in se lotila dela...
za sodoelvce od moža bom naredila darila, ki niso komplicirana in tudi ne draga- samo toliko da nekaj odnese.. se mi zdi lepo. in sicer moje zlate mamice (ne moje ampak iz mame in mojega kraja :D ) so mi prinesle od otroških čajev tiste posodice.jaz sem jih že cele oblimala z božičnim papirjem.decembra pa bom spekla piškote in jih dala notri.
za ostle pa delam iz šalčk od frutka . notri sem že dala orehe, čez bom še nalila med, lepo dala kak trakec rdeč okoli in bo. pekla bom pa tudi piškote samo se še moram spomniti kako naj naredim škatlice za piškote. sem še brez idej... aja pa verjetno se bom lotila izdelave voščilnic. tako da dela imam še polno, zato sem se že tako zgodaj lotila dela... pa čimrej knčam bolje je. da bodo vsi živčno letali okoli po nakupih v gnečo, jaz pa bom imela že doma vse pripravljeno :)

2 komentarji:

Belanna pravi ...

Jst bom tud pekla piškotke in tud še nisem rešila problema, kam jih dat... ok, eno je kupit skledice, sam take mal lepše so hitro ful drage. Pa velik jih rabim, tko da to ni rešitev. Zaenkrat še razmišljam :P Rabim pa tudi steklenice za teranov liker - no, te bom zihr mogla kupit. Bi take mal lepše, za pol litra.

art of Ajetam pravi ...

jest sem na forumu vidla da je ena fulll lepe kupila v ikei...
pejt pogledat na božična darila se mi zdi...
no, bom jest še mal tuhtala pa ti sporočim, če najdem kakšno dobro idejo :)
mam še ene 2 od poroke k so iz papirja.megaa.se tko lepo v en kuferček zložijo. sam so ble predrage da bi jih šla spe kupit. v poročnem kotičku jih majo.joj sem tm pustila 30.000 bivših sit pa praktično nič nisem kupila...

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes