oh ta blog...

Danes bom kratka, ker zdele že kake 2 ure delam svoj blog :)
na začetku sem imela nekaj težav sploh z prijavo ker mi je non stop javlalo, da je pod mojim e-mailom že nekdo vpisat in sem čisto znorela. Če me kdo sedaj vpraša ne vem točno kaj sem potem naredila da je uspelo a je (tipnično žensko ne ? :)
ko sem končno prišla noter sem si morala najprej naredit popečen toast in namazala gor nutelo zraven pa mleko.mmmmm
tako da za danes se mi je blog zameril...
morda prespim in se mi bo jutri kaj bolj priljubil :)
ko kaj tipkam na računalniku , mi vedno dela družbo moj muc Ben ki je grozna carta in se stiskava ... vedno gleda v ekran ker vse vidi da se premika in mu je blazno zanimivo...
tako.. sedaj pa grem pojest še dva preostala tasta potem pa počasi v poteljo...
oh ta blog :/
jutri bo bolje ;)

p.s. aja pa že vnaprej se opravičujem za pravopisne napake. Včasih malo prehitro natipkam pa potem pride kakšna črka vnes,ki ne paše ali pa kakšna izgine... pač...
prijetno branje :)

4 komentarji:

midd pravi ...

hvala za kompliment!

art of Ajetam pravi ...

any time babe ;)

lucie pravi ...

ah zelo mi je všeč. čist tebi podoben :))

art of Ajetam pravi ...

hvala lucie!!!
hug

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes