iBook


Tazga si pa jest že full časa želim, pa ga nimajo v sloveniji
BUMMER

4 komentarji:

Belanna pravi ...

Ej, haha, to so "sto let" stari ajbuki. Se spomnim, da sem takrat še prek študenta delala pri enem od prodajalcev :P

Meni so pa novi macovi prenosniki ful ful ful bolj všeč.

Probi kje na e-bayu pogledat... ziher ga kdo prodaja. Sam morš razumet, da je to res kar nekaj let stara tehnologija, kar za računalnike pomeni, da je že pošten jajc.

art of Ajetam pravi ...

hehe
ja itak.sej vem...
pač full mi lepo zgleda
sej kukr vem je to tko da se jih da montirat nekak na nove. tko sem enkrat zasledila.no, sej to je itak pobožna želja...
me pa moti, ker nimajo windows- ov gor..
no ja.. enkrat sem dobila en svoj lap top.kaj b pa takrat kul je pa vprašanje :)
un applov je ful lep k je tak čist tanek pa ponavadi je bel.
sva mela prej laptopa pa sem se zaljubila v njega.pol se je pokvaru in sva kišto nabavla in sem full nezadovolna. jest bi lap topaaaaa :(

Belanna pravi ...

Zdej za stare mace ne vem, ampak na novih lahko nardiš dual boot in imaš tuki windowse. Je pa verjetno to zdej, odkar so šli na intelove procesorje. Ja, ti novi so pa res tko lepi... če ne bi imela par mesecev starega (novega) prenosnika, bi si verjetn kupovala maca.

Jst mam pa zdej prvič prenosnika. Mislim, sva kupila prenosnika že pred leti, ko sva se preselila skupi, ampak je bil (sej sploh ne vem, zakaj) tretji računalnik. Za na sestanke nosit, pa tko kdaj sva ga čez noč v kuhni pustila, da se je kej dol vlekl, pa ko sva na morje hodila... no, zdej sem dobila novga prenosnika in si takoj obljubila, da se znebim kište, da ne bo s tem isto. In sem se ful hitr navadla. Krneki bluzim. Sej grem spat!

art of Ajetam pravi ...

:)
ja midva sva pa rekla, da ko bova večala flat bova naredila eno sobo kjer bo imel moj možek studio pa si bo on to kišto odnesu ke, jest bom pa mela lap topa.
komej čakam :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes