šivanje - moja nova strast



Vsake toliko me prime...
ko sem bila še čisto majhna sem se naučila kvačkat... Letos pa me je prijelo štrikat (žr znam za desne :) ) in pa šivat.
sem takoj kontaktirala kolegico ki šiva že dlje časa, da mi malo pokaže kako to gre. Da vidim če mi je všeč in da si kupim šivalni stroj. Ta kolegica je ugoovila, da ji je že več ljudi reklo, da se hoče naučit šivat, zato je organizirala šivilski tečaj. juhuuu. prejšnjo soboto smo imeli prvič in je bilo res mega. Smo šivali pouštrčke. Naslednjič bomo šivali majčke. Že komejjjj čakam. Seveda sem takoj tut hotla met šivalni stroj... Ah še en strošek več :/ sam kaj naj če bo to rada mela... ah...
še dobr da mam took super možeka da mi vse moje ideje financira...
V soboto greva po stroj. Ta teden pa se še morem učit in bit pridna...
ah sam bom took težko čakala soboto.
pol pa upam, da me nikol več ne mine šivat...
mah sem se kr neki hotla full razpisat ko sem se pa lotila pisanja mi je pa zmankal idej... tko da kar nekaj tipkam...
še dodajam slikice. Moje prvo šivanje juhuuuuuuu

to be continued...

2 komentarji:

lucie pravi ...

sej šivalni pride zmer prav. če ne drugega si zarobiš hlače...

art of Ajetam pravi ...

ja sej..
za celo hiso bo prav prisel. sej zat bom poskusla zbirat prispevke :D

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes