i can be such a dummy sometimes


groza...
včasih mi ratajo take neumnosti, da se počim po čelu !!!
ok spodnja knjiga me uči, da se ne smeš poniževat ampak HALOO!
samo navedem nekaj primerov (ziher jih je še enkrat tok a se jih hvalagobu ne spomnem)

* ko sem bila mlajša, sem z vilicam drezala v toaster ker so bile tiste svetle žičke tko zelo zanimive (seveda se je pokvarlo vse skup)
*prejšnjo zimo sem kidala sneg dol iz avta z lopato. zdej je avto ves opraskan ??!!????!!!
*zadnjič je bil avto fulll umazan in je moj možek napisou gor BUZZ OFF in sem hotela to dol zbrisat je bil kaselc pač blizu in sem vzela del cajtnga in drsala po avtu in seveda so ostale raske gor (še dodatne ker jih je premalo ) :/
*zadnjič sem pucala mikrovalovni in seveda nisem pomislila, da bo to pustilo praske (pucala sem namreč z gobico z grobim delom) in je zdej najina čudovita mikrovalovna popraskana. ma ni tko hudo, sam če lepo svetloba gor pada se vidi. :?
*rada postavljam svečke po stanovanju tiste čajne. enkrat sem postavila svečko pod oz zraven zvočnika za base če kej dobr vem. in se je del zvočnika stopil
*in kot da to ni dovolj, sem zadnjič spet imela seanso s svečkami in sem dve postavila pod tv.se mi ni zdlo da bo panika ker je razdalje bilo tam ca 15cm. pa sem čez kakšno uro ugotovila da je panika ker se je delček tv-ja stopil !!!!!!!!!!!!?????

mislim da bi bili nadaljni komentarji preveč....

SLAP IN THE FACE

5 komentarji:

5ra pravi ...

hihi, sej vem, gotovo ti ni smešno, ampak mene si prav nasmejala. Tko prikupno zmedeno zveni. ;)

Belanna pravi ...

Men se tud tko prikupno zmedeno zdi... kot kakšna Bridget Jones (ja, sem eno poletje na morju prebrala) :) Drugač pa, praske na avtu... mal polirne paste, čista bombažna krpica in eno popoldne, pa se bo preje manj vidlo. Sploh tist od časopisnega papirja bi se mogl zlo popravit. Se je tud men kej podobnega dogajal. Enkrat sem z brisačo drgnila po havbi, enkrat z gobico z grobim delom, ker žužke niso hotle it dol... pa smo pol vsakič lepo porihtal. Še ko sem vzvratna ogledala čist podrnila pri prjšnjem avtu, smo jih s polirno pasto čist spedenal.

art of Ajetam pravi ...

o to je pa fino. ja bomo probal..
ma ta avo je že katastrofa, ker je moj prvi..in seveda rata ful prask.sej zato pa bi mogla met za prvi avto eno petko k je ni tok škoda :) mah čez ene par let, ko ne bom več tok štorasta (upam) bova lepo nabavla en fancy avto pa bo...

Leony pravi ...

Hehe, ta Homer Simpson pa prov paše zravn :)
Ne sekiri se, to so take malenkosti, zarad katerih te mamo tok radi :*

art of Ajetam pravi ...

ooooo
SWEEET

:*

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes