ultimate favourite book



tole je moja najljubša knjiga na svetu...
veliiko ljudi jo že pozna in jo redno bere ker je res mega...
ampak moraš biti taprav človek zanjo...
to je taka psihološka knjiga.ali pa knjiga za samopomoč...
sem eno obdobje brskala rada po knjižnjici za takim knjigam in sem tudi na to naletela. mi je bila že takoj prfektna ker vsak, ki je take knjige bral ve, da je težko najti knjigo, ki ti odgovarja. ker jaz sem jih že kar nekaj in z nekaterimi pisatelji se pač nisem ujela v mišljenju in nasploh v kar verjamem. ona pa je zadela v polno...
tako da sem jo kakšno leto nazaj kupila, ker to je knjiga, ki jo moreš enkrat na leto ali na par let prebrat da se spet "napolniš"
priporočam vsem... ki radi razmišljate malo širše

2 komentarji:

Leony pravi ...

Bo treba prebrat :)

art of Ajetam pravi ...

ma mene res prov napolni z eno lepo energijo in pol življenje rata lepše.
pol pa spet pozabim mal pa jo je treba spet mal prelistat :)

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 tecka's blog All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes